טיח חוץ אקולוגי מול טיח אקרילי

כיום אנו עדים למציאותו של טיח חוץ חדש במחוזותינו, הטיח האקרילי ,אך על הבוחרים במוצר זה נצבות כמה שאלות, ובראשן, מדוע רב בעלי המקצוע נוטים להמליץ על הטיח האקרילי? התשובה בגוף השאלה, הטיח האקרילי נח ו"טוב" לטייח אך ההפך הוא הנכון לגבי בעל הבית!

הטיח האקרילי מעבר להיותו חומר בעל בסיס כימי, שאינו נושם ובכך אינו אקולוגי ולא ידידותי לסביבה, בבסיסו, הוא חומר שדומה לגומי וככזה כל כתם שספג לא יהיה רחיץ ויתירה מזו ייכנס לעומק המשטח ו"ימרח" עליו. עקב מרקמו, אין דרך לבצע בו תקונים או לצבוע אותו מחדש מבלי לפגוע באיכות הגימור, ובנוסף מכיוון שאינו נושם, במידה ויחדרו נוזלים מתחת לפני השטח, הטיח יתנפח ויתקלף כ"יחידה אחת".

בשונה מכך טיח חוץ אקולוגי הוא טיח נושם בעל גימור חלק אחיד ולמרות היותו נושם בשל צפיפותו והגימור החלק מאד שלו שמזכיר במרקמו חלוק נחל, ידידותי לסביבה ולא רק שהוא רחיץ הוא דוחה לכלוך! גם הקשים בכתמים דוגמת הפרשות עטלפים,פירות עצים דביקים וכו',ייתנקו בקלות ברחיצה של מים וסבון.

יתרה מזו הגימור של הטיח האקולוגי שמראהו כשיש משתבח במראהו עם הזמן והשנים מוסיפות לו חן ועומק.

טיח חוץ אקולוגי

טיח חוץ אקולוגי בסטודיו שש

היישום של סטודיו שש הכולל התזת מי שמן המבוססים על שמן זית איכותי מוסיפים ברק טבעי וחיות הייחודית רק ל"אמא טבע".

מגוון הצבעים בסטודיו שש הוא עצום וכשמביאים בחשבון את עוביו של הטיח האקולוגי לעומת "מתחריו" הלא טבעיים והדקים שנשחקים ודוהים במהרה, עמידותו של הטיח האקולוגי שקיים אלפי שנים ונמצא במבנים שנמצאו בחפירות ארכיאולוגיות וקיימים אלפי שנים,מצביעים בבירור על עמידותו של החומר.

כך שבחירה בטיח חוץ אקולוגי היא ההשקעה הנבונה בראייה עכשווית מבחינה עיצובית ובראיית הנולד מבחינת איכותו ועמידותו של החומר והשתבחותו עם השנים.

סטודיו שש אחראית לביצוע של עשרות פרויקטים לאורך 20 שנות פעילותה ,ואנו מזמינים אתכם לבוא וליהנות מניסיוננו בתחום ומיכולותינו העצוביות המוכחות שניתנות כחלק מההתקשרות לסטודיו שש.

הפרוייקטים שלנו