נווה ירק

פרויקט נווה ירק אדריכל דובי וויט 2008-2009

חברת AHAVA מעבדות ים המלח הקימה חנות קונספט חדשה במתחם התחנה היוקרתי בת'א. חנות הקונספט משלבת בתוכה, פרט למוצרי החברה, גם חדרי טיפולים יוקרתיים המבוססים על טהרת המינרלים הקסומים של ים המלח . המהלך החדש, שבוצע בהשקעה של 2 מיליון ש'ח, הופך את AHAVA לחברת הקוסמטיקה הבינלאומית הראשונה המביאה את השילוב הייחודי הזה לישראל.

חנות הקונספט החדשה, שעוצבה ע'י האדריכל אלכס מייטליס ברוח חנויות הרשת בחו'ל, מאופיינת בחוויה רב חושית עם כל המאפיינים שמצויים בים המלח, עם אווירה שקטה לטיפולים מרגיעים ומטפחים, תאורה באפקטים מיוחדים להבלטת תמונות הענק של ים המלח שמעטרות את הקירות, ונוכחותם של מרכיבים גולמיים מים המלח ברחבי החנות. מרכיבים אלה משקפים את הגישה החדשנית של החברה לטיפוח העור על בסיס מינרלים.

צוות החנות כולל מומחים לטיפוח העור שעברו הכשרה מיוחדת ומייעצים ללקוחות כיצד להפוך את הרכישה לחוויה מושכלת יותר. קוסמטיקאיות בעלות הסמכה מ- AHAVA נמצאות גם הן במקום כדי להעניק מגוון טיפולים מפנקים ומזינים ועיסויים מותאמים אישית בחדר טיפולים יחיד מסוגו.

החנות החדשה משתרעת על 100 מ'ר, וניתן למצוא בה את כל מגוון המוצרים של החברה, מארזים ייחודיים ובלעדיים שאינם נמכרים בשאר נקודות המכירה של המותג. כמו כן ניתן ליהנות בה מטיפולים מגוונים ויוקרתיים כגון פדיקור ומניקור אקספרס, מניקור ופדיקור ספא, טיפולי פנים, טיפולי ידיים, טיפולי גוף, עיסויי רקמות וטיפולי פנים. עלות הטיפולים נעה בין 50 ש'ח לטיפולים בסיסיים ועד 350 ש'ח לטיפולי מתקדמים לפנים ולגוף.

AHAVA פעילה ב-30 מדינות ברחבי העולם בבתי כלבו יוקרתיים, רשתות טיפוח מובילות ופרפומריות נבחרות. החברה מחזיקה ברחבי העולם רשת של 11 חנויות המשלבות בין לימוד עולם המינרלים וים המלח, התנסות במוצרים וכן טיפולי פנים וגוף. החנות החדשה במתחם התחנה תהיה החנות השביעית של החברה בישראל לאחר שלאחרונה נפתחה חנות בקניון ממילא בירושלים.

ארנון בירן, מנהל רשת חנויות AHAVA: 'חנות הקונספט של AHAVA במתחם התחנה, היא נדבך נוסף בפיתוח רשת חנויות הקונספט בעולם, שיתרחבו באופן אורגני בהתאם לתוכנית האסטרטגית שלנו בשוקי היעד של החברה. בעקבות ההשקות המוצלחות של חנויות הקונספט בבודפשט, לונדון, בברלין, מנילה, סינגפור וירושלים, אנו גאים להביא את AHAVA לתחנה. בנוסף, נערכת החברה להקמת סניפים חדשים במקומות מובחרים אחרים בעולם'.

אודות AHAVA

AHAVA מעבדות ים המלח, שנוסדה ב-1988, מונעת על ידי תשוקה עמוקה לחשוף את סודות ההשפעה המחיה של המינרלים על העור. בהיותה חברת הקוסמטיקה היחידה בת המקום באזור ים המלח, היא מיישמת גישה מדעית יחידה במינה בפעילות המחקר שלה מתוך מודעות לסביבה. במהלך השנים, פעילות זו הגיעה לשיאה בפיתוח סדרת מוצרים משובחים לטיפוח העור שזכו למוניטין עולמי בזכות יעילותם הגבוהה. AHAVA מפיקה ורוקחת את משאבי הטבע העשירים של אזור קסום זה תוך הקפדה על תקנים בינלאומיים מוכרים.

סטודיו שש – תדלקט | טדלקט | בטון אדריכלי | חומרי גמר איכותיים