טיח צדף גרוס – חרס / גרניט

טיח חוץ אקולוגי

טיח צדף גרוס הוא מוצר ייחודי לסטודיו שש, טיח ישראלי, שפותח ושודרג במשך עשר שנים עד שהגיע למה שהוא היום מוצר שוק לכל דבר ועניין.

המוצר בא מתוך אהבתו של בעליו של סטודיו שש אסף יעקובוב לסוגי הטיח השונים במחקריו ובצפייתו בטיח עתיק מרחבי העולם והארץ, נתקל אסף בטיח עתיק שמאות השנים נתנו בטיח את חתימתם המיוחדת והפכו אותו מחלק לגס יותר וחלקיקי החרס והצדפים אשר שמשו אז להכנת הטיח הפכו למעין קישוט במרקם ,ברבות השנים פתח אסף שיטה ייחודית המאפשרת על ידי שטיפת הטיח להגיע לאותו מרקם ייחודי שטבע הזמן בטיח.

כיום נחשב הטיח ליוקרתי מאד וכל מי שמעוניין במראה עתיק במוצר עדכני בעל איכות ביצוע וגימור ללא פשרות אשר מחד בעל גימור מעט מחוספס שחלקיקי צדפים וחרס מרכיבים את מרקם המשטח ומאידך עמיד ואיכותי לאורך שנים, וכשאר מוצרי סטודיו שש משתבח במראהו בחלוף הזמן.

טיח צדף גרוס

טיח צדף גרוס הוא מוצר ייחודי מבית סטודיו שש וכשאר מוצרינו 100% "ירוק" ואקולוגי! בייצור ישראלי-כחול לבן, הטיח מיושם ב2 שכבות של 4-6 מ"מ וניתן לקבלו במגוון צבעים רחב שפותחו בהתאמה מלאה לטיח זה ע"י סטודיו שש.

טיח צדף גרוס מהווה בסיס וניתן לשלב בתערובת חלקיקי חרס או חלקיקי גרניט כדי לשוות מראה שיתאים לשאר העיצוב של הבית,ובהתאם לטעמו האישי של הלקוח!

למידע נוסף ראו גם: תדלקט

הפרוייקטים שלנו